Traductor

jueves, 4 de diciembre de 2014

Half Ultra Ttrail Serra Montsant

         Per fi, ès18 d'Octubre i comença un dia de molta calor on patirem temperatures de 30ºC, Vaig direcció Cabaces on tindrà la sortida el Half de l'Ultra Trail del Montsant que consta de 44km amb 1800m+ de desnivell. Son les 12h comença la gresca, intento col∙loca'm pel davant, pero ja de bon inici un grupet de 3 corredors vec que porten un ritme dificil de seguir, passo el primer control a la figuera en 4a posicio em trobo còmode però fa molta calor, passo Vilella baixa, Vilella alta i arribo a la meitad de la cursa a Escaladei on m'espera la Tania, que aquesta vegada m'acompanya per donar-me forces, menjo una miqueta carrego aigua i tornem-hi!, ara queda la zona mes complicada, la pujada al grau de l'escletxa. Em quedo ràpid sense aigua i encara estic al km 28, fa molta calor i fins el km 35 no hi ha avituallament aixi que tocarà patir. M'adelanten 3 corredors i no els puc seguir, arribo a l'escletxa un tram tecnic amb alguna grimpadeta, arribo a la serra major on em costa correr m'agafa alguna rampa, sort que al km 32 em trobo un control de pas i em donen un glopet d'aigua el suficient per arribar a la ;orera del montsant on abans d'arribar puc adelantar un corredor. Ara ja nomes em queden 9km, davant tinc un corredor bastant a prop, tinc que atrapa'l i així ho faig, mantinc el ritme i per fi arribo a Cornudella del montsant despres de 5h 15m en 6ª posició i molt content.

Aquí s'acaba la temporada de curses de muntanya, ara toca descansar i buscar nous objectius per la seguent temporada.

Moltes gràcies als patrocinadors, al mestre Xavi Garcia pels seus entrenos, a la Laia Lopez pels seus

consells nutricionals i com no a la meva dona Tania per fem costat.

Florià

1 comentario:

  1. Estàs fet un toro nen, molt be molt be. L'any que ve arrassaràs!! Felicitacions. Salut crack.

    ResponderEliminar