Traductor

domingo, 28 de septiembre de 2014

Cursa Seminocturna de Riudecols

    Un cop més els Conca~Senglars vam estar presents al circuit de curses del Baix camp, aquesta vegada amb un circuit diferent al d'altres anys. La sortida va ser a les 20:00h amb molta calor, la qual ens va acompanyar durant tota la cursa, o sigui que ens esperava un recorregut de 16km força durs.
Va ser un circuit molt "corredor" i només donar el tret de sortida tothom anava a un ritme bastant ràpid. Arriba l'entrada al bosc on s'enfila la primera pujada, cada un dels corredors comença a marcar-se el ritme i el Florià marxa amb el grup més capdavanter, on hi serà gairebé durant tot el circuit. Jo vaig poder trobar el meu ritme que em va permetre aguantar entre els 10 primers. Va ser una cursa amb senderons molt ràpids, però amb dos fortes pujades. Arriben els ultims quilòmetres i agafem la pista seguit de la riera que ens portaria a la meta. Creuem la meta, el Florià el 6é amb 1h36'18'' i jo a la 8na posició amb 1h36'39''. Patint moltissima calor vam poder finalitzar un cop mes entre els 10 primers de la classificació. Volem agrair el suport de tots els nostres patrocinadors.


Us deixem l'enllaç a la web perquè pugueu veure les classificacions i les imatges de la cursa.
http://www.tretzesports.es/riudecols2014/index.html

Josep Bertran

No hay comentarios:

Publicar un comentario