Traductor

martes, 23 de septiembre de 2014

TOSSAL D'ALMATRET

     El passat 21 de Setembre assisteixo per primer any a la cursa dels tossals d'almatret on m'esperen 20,5 km amb 650m + de desnivell. Es presenta una cursa interesant ràpida i a més sembla que serà sota la pluja i efectivament així va ser. 
    Comença la cursa i veig que la gent del davant comença a tirar molt aviat, jo prefereixo ser una mica mes conservador ja que sabia que la primera meitat era de baixada però la segona hi havia la pujada i calia dossificar molt bé. Em coloco entre els 6 primers  fins el km 8, allí comença una bona pujada on he de caminar, vaig a bon ritme i avanço a dos colocantme el 3r. Ara toca anar a pel segon però ja no el puc agafar. Al final un bon resultat, acabant la cursa en tercer lloc amb un temps d'1h 51' a 3 minuts del segon classificat. Els entrenaments donen els seus fruits i el meu gran objectiu serà el 18 d'Octubre al Half de l'Ultratrail del Montsant amb 44km, ja us contaré que tal ha anat. Salut i fins la propera.
( Aquí podreu veure un video amb un petit resum : Video-Resum )

Florià Martinez


No hay comentarios:

Publicar un comentario