Traductor

jueves, 16 de julio de 2015

REUS - PRADES - REUS_2015

Un cop més i com marca la tradició arriba el primer cap de setmana de juny amb la mítica Reus Prades Reus, aquest any amb molta calor, serà una cursa dura on és molt important la hidratacio i guardar forces pels últims kilometres.
Son les 7:00 a.m i comença la cursa, aquest any em col·loco en les primeres posicions per no perdre de vista el grup capdavanter. Porto un ritme còmode pero en el Km 18 tinc un principi de rampa, malament, queda molta cursa, per això disminuiexo el ritme e intento hidrata'm millor.  Arribo a prades, el Km 25, en 2h 35' tot va sobre el previst, surto de prades i em situo en 4rta posició fins arribar a la Febró on em perdo i m'adelanten dos corredors, ara queda una bona pujada fins trobar la baixada de les tosques, que s'em fa eterna.

 Tinc les cames molt dolorides a causa de les rampes, tocarà patir els ultims 15km, passo per vilaplana i ja queda el tros mes llarg i pesat, tota la riera amb mooolta calor, agafo un bon ritme i és questió de mantindre'l. Arribo a Reus on m'espera la meva dona i el meu fillol, em fa molta il·lusio, em veu i fa una rialla d'orella a orella,no te preu.
 Al final acabo el 6è amb un temps de 5h37, el mateix temps que l'any passat, molt content i satifet, la cursa en general ha sigut mes lenta per la calor.


Florià

No hay comentarios:

Publicar un comentario