Traductor

miércoles, 28 de mayo de 2014

Cursa dels bombers voluntaris_Cornudella del Montsant

      El passat dia 18 de maig vaig anar cap a cornudella, a la cursa dels bombers voluntaris. M'esperen 21.800m amb un desnivell de 1008m. Comencem desde Cornudella on m'ajunto amb el grup capdavanter fins arribar al pantà, uns 3 km molt ràpids. Comença la pujada cap a siurana pel coll de les lloses, i es aquí on ja s'escapen els 3 primers, jo em quedo amb un grupet de 5 corredors fins arribar a Siurana. Allí accelero el ritme i deixem a dos corredors que després m'atraparan a la baixada de la trona, molt xula i tècnica. Quan arribem al riu ,per sorpresa, havien tret cintes per marcar el recorregut i ens quedem parats per decidir la direcció, comencen a arribar corredors i aquí es on decideixo apretar i tirar fort per una camí, el qual, per sort meva, ens portava en la bona direcció. Em col·loco en 4rt lloc i a falta de només 4 km per arribar a meta dos corredors aconsegueixen atrapar-me, no els puc seguir però si que al final puc disputar la 5a posició encara que no pot ser, així que al final molt content amb el 6é lloc amb un temps de 2h7'33", gran recorregut amb bones vistes i bona organització. 
Salut i muntanya!!
Florià


No hay comentarios:

Publicar un comentario