Traductor

jueves, 1 de mayo de 2014

VILANOVA D'ESCORNALBOU 2014

        El passat diumenge dia 27 es va disputar la cursa de muntanya de Vilanova d'Escornalbou, hi havien diferents modalitats i distancies. Els Conca Senglars, Gerard i Francesc van estar presents a la cursa llarga, d'uns 24.5km i 1200m de desnivell positiu.

La sortida es va donar a les 9 del matí, els primers km mel's vaig pendre amb calma, anant junt amb el Gerard i l'Oscar, fins arribar a la primera pujada, a l'ermita de la mare de déu de la roca de Mont-roig. A partir d'aquí vaig anar incrementant una mica el ritme atrapant corredors, per poder realitzar les trialeres sense gaire embús. Després d'un tram de camins i corriols arribem al primer avituallament, a partir d'aquí ja comencem a enfilar la segona pujada, passem per  el 2on avituallament i m'ajunto amb un parell més i tots 3 anem atrapant i avançant corredors fins arribar a dalt del parc eòlic on ens vam trobar un fort vent que impedia avançar en linia recta.

Comencem la baixada cap al poble de l'Argentera, un sender tecnic i pedregos on les cames ja es vam començar a resentir, davant mateix teniem el castell d'Escornalbou, on un cop passat l'Argentera creuavem el riu i per un sender curt i molt dret que ens deixava just al parquing del castell. Aquí ja no erem 3 sino que m'havia quedat amb un del grupet que anavem i vam agafar un bon ritme i vam recuperar algunes posicions més.

Després de l'ultim avituallament situat al castell em vaig llençar amb força trialera avall, però una pujada del bessó dret em va fer reduir el ritme, on a l'ultima pujada em van avançar 2 corredors, a partir d'aquí vaig anar mantenint el ritme sense forçar i poder arribar a la meta prou sencer. Al final vaig entrar a la meta amb un temps de 2:59h, en la posicio 22 de la general i 7etè de la meva categoria.

Per la seva part el Gerard es va perdre 2 cops per alguns trams mal senyalitzats i/o alguna cinta que algú va treure i va fer que arribés al castell d'escornalbou per un altre camí, va reenganxar-se a la cursa i va poder acabar, tot i aixo només va fer un parell de km menys i va emprar un temps de 2:55h. Aquí us deixem la classificació. Fins la propera.  ( http://tretzesports.es/resultats_curses3/Index.php?Id=149 )

Salut i muntanya!!


F.Carreras

No hay comentarios:

Publicar un comentario